تیله کوچولو

روزنه های امید

1391/4/6 2:55
نویسنده : ساره
868 بازدید
اشتراک گذاری

امروز رفتم دکتر . هم معاینه شدم هم سونو . خدارو شکر همه چیز عالی بود . دکی گفت که میتونم بیامو انتقال بدم واسه همینم بهم دارو داد تا قبل از انتقال بخورم .

داكسي سيكلين وسيپروفلوكساسين داد كه هر 12 ساعت بخورم و همينطور كلوژين 2% داد براي استعمال واژينال .
آمپول سوپر فكت داد كه از چندروز مونده به پريود بزنم تا روز انتقال .
5-6 روز اول 50 خط و از روز 3 پريود 10 خط بايد بزنم و از روز 3 پريود قرص استراديول رو روزي 3 تا بايد بخورم .
احتمالا انتقالم اويل مرداده .

لحظه شماری میکنم تا هر چه زودتر انتقال بدم .

راستی شهریور یا مهر عروسی دایی جونه .

با همه وجود دوست دارم تو اون روز مهم شما تو دلم باشی و با غرور به همه بگم که حامله هستم . وای که اگه خدای مهربون لطف کنه و تورو بهم هدیه بده چقدر عروسی دایی جون به منو بابایی خوش میگذره .

تیله کوچولوی مامان توروخدا بیا تو دلم باش . قول میدم بهترین مامان دنیا باشم برات . قول میدم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)