تیله کوچولو

روزهای آخر انتظار

1391/5/17 4:22
نویسنده : ساره
3,816 بازدید
اشتراک گذاری
کوچولوی مامان سلام. امروز روز 12 انتقالم بود. اما جواب بی بی چکم منفی بود. اولش تموم امیدمو از دست داده بودم و به بابایی گفتم که پدر شدن رو فراموش کنه، اما بابایی و خاله طیبه دوست صمیمی مامان منو دعوا کردن که چرا از بی بی چک استفاده کردم و بهم گفتن که بی بی چک ملاک نیست و من نباید خودمو با کسی مقایسه کنم. نمیدونی چقدر سر در گمم! من یه عالمه علائم حاملگی دارم اما پیش خودم میگم نکنه عوارض قرص استرادیول یا آمپول پروژسترون باشه. مامانی هستی تو شکمم؟ تو میدونی چی در انتظارمه؟ میدونی جواب آزمایشم چی میشه؟ استرسم لحظه به لحظه داره بیشترو بیشتر میشه. ساعت هم که باهام لج کرده و نمیگذره. بیچاره بابا و مامان و دایی جون. نمیدونی چه استرسی دارن. مخصوصا مامان جون. یه جوری با ناراحتی و اضطراب نگام میکنه که دوست دارم بمیرم اما غمشو نبینم. خدایا دلشونو شاد کن. ازت خواهش میکنم.
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

فاطمه
17 مرداد 91 9:34
باردارم و از ته دلم از خدا میخوام هر سه تا نی نی رو بهت ببخشه آمین

به خدا توکل کن


ممنون عزیز دلم . خدا نی نیتو برات حفظ کنه .
بووووووس...
مامان الی
17 مرداد 91 19:13
سلام ساره جونم خوبی؟؟؟
خیلی تو فکرت بودم خبر داشتم که انتقال دادی خیلی واست دعا کردم
چرا رفتی بی بی گذاشتی؟؟‌بی بی اصلا درست نشون نمیده گلی امشب شبه قدره خیلی دعات میکنم ایشالا خدا برات بهترینها رو رقم زده ایشالا که مامان شدی حتما خبر شو بهمون بده تو کلوب من منتظرم گلی
ارامش داشته باش و فقط امیدت به خدا باشه عزیزم



بوووووووووووس....
نسی (مامی درسا)
18 مرداد 91 11:18
عزیزم تو رو خدا انقدر استرس نداشته باش اصلا برات خوب نیست ایشااله فردا با خبرای خوب بیای گلم


بوووووس
مامان الی
18 مرداد 91 19:33
ساره جوابه ازت چی شد ؟؟‌بیا کلوب خبر شو بگو
دیشب که شبه قدر بود خیلی دعات کردم همش جلوی چشمم بودی ایشالا خدا برات بهترینها رو در نظر گرفته گلی


منفی شد عزیزم . شرمندم کردی به خدا . خیلی خانومی .
دوست دارم یه دنیا . خدا نی نیتو برات حفظ کنه . بووووس .
نسی (مامی درسا)
19 مرداد 91 13:54
ساره جون جواب ازت چی شد گلم؟؟


منفی شد عزیزم . مرسی که به یادم بودی .
بوس...