تیله کوچولو

جواب آزمایش بعد از 14 روز انتظار

1391/5/21 3:59
نویسنده : ساره
1,863 بازدید
اشتراک گذاری

می خواستم طور دیگری باشد ولی هر بار

دنیا پس از تصمیم من یک طور دیگر شد 

هر بار پس از بازی دنیا باز میگویم

آرام باش و فرض کن اینطور بهتر شد 

 

جواب آزمایشم منفی شد .

از همه بچه های گلی که برام دعا کردن ممنونم و امیدوارم خدا به پاس قلب مهربونی که دارید بهترین هارو براتون رقم بزنه . 

متاسفانه دیگه جنین ندارم . پس یعنی شانس دیگه ای ندارم . 

نمی دونم چی در انتظارمه . اما از خدا میخوام تنهام نزاره . 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان مهربون فاطمه
21 مرداد 91 6:15
سلامگلم.نیومدم دلداریت بدم..فقط میخوام بگم نا امید نشو...هنوز خیلی جوونی...تلاشتو کنو سختی ها رو به جون بخر...بالاخره نی نی میاد...دلت به خدا گرم باشه که از مادر مهربونتره
راستی با اجازه لینکت کردم


سلام عزیزدلم . ممنون از راهنماییت . ناامید نیستم ولی خوب یکم دلگیرم که اونم با مرور زمان حل میشه .
کاش آدرس وبلاگتر برام میزاشتی تا منم لینک کنم .
راحله
21 مرداد 91 9:39
اخی الهی میدونی هر روز می اومدم اینجا تا مطلب جدیدی بزاری بگی مثبه
خدا بزرگه منم مثل تو هستم منم دیگه جنین ندارم حتی دیگه پول هم ندارم که دوباره اقدام کنم الان حدود 6 ماه میشه پیش هیچ دکتری نرفتم
خدا بزرگه یه روزی هم جواب ما رو میده و بهمون نگاه میکنه فقط خداکنه تا اون موقع صبر و حوصلمون زیاد باشه تا بتونیم منتظر بمونیم


سلام راحله جون . راضیم به رضای خدا . اما کنار اومدن با این قضیه یکم زمان میبره که به قول شما خدا کنه صبر و حوصلمون بکشه .
ممنون که به فکرمی عزیزم .
امیدوارم خدا یهو غافل گیرت کنه و یه نی نیه سالم تو دلت بزاره .
بوووووووووووووس
یه دوست
22 مرداد 91 17:40
«فَإِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْرًا * إِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْرًا

"حتما" بعد از هر سختی ، آسانی هست ..."به یقین " بعد از هر گرفتی ،گشایشی هست ...
ساره جان با پوست و گوشت و خونم اینو درک کردم . هر کس دروغ بگه ، مطمئن باش خدا هیچ وقت دروغ نمی گه .....
خودش تو کتابش گفته «فَإِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْرًا * إِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْرًا ... به مقام بزرگی رسیدی ... مقام " رضا " این مقامو به هر کسی نمی دن . پس قدر روح بلندت رو بدون . وظیفه تو الان فقط " صبر و سکوت و شکره " پس آرام باش و مطمئن ... پاداش بزرگی به پیشواز تو می آید .


ممنونم دوست خوبم . توکل کردم به خدا . ایشالله که تنهام نزاره و منو کمک کنه .
فقط عاجزانه ازش میخوام که به خانوادم صبر بده . چون فکر کردن به اینکه اونا چه حال و روزی دارن بیشتر منو عذاب میده . اگه اونا نمی دونستن برام خیلی خیلی راحت تر بود اما الان ناراحتی خودم یک طرفه و دیدن ناراحتی اونا یه غم هزار بار بزرگتره برای من .
مامان مهربون فاطمه
23 مرداد 91 3:13
سلا م خانومی.ممنونم.آدرسم رو گذاشتم



ممنون.
نيلوفر
20 مهر 91 8:37
سلام خوشگله من 6 ماه تصميم به بارداري گرفتم ولي هنوز نشدم خواهر شوهرم همون ماه اول شد آخه چرا؟اين بي عدالتي ؟من اگه مثل تو باشم دوام نميارم ميميرم هر روز به اميد آخر ماه ميمونم تا پريود نشم ولي ميشم وقتي ميخوندم مطالبت رو اشكام جاري شد يهو يه غم آشنا منوتو داريم ولي مال تو سنگين تر اميدوارم خدا هرجي صلاحت هست بهت بده شايد صلاحت اين باشه مامان نشدي فعلا واسه همسايه ماهم دعاكن اونا هم به آخر خط رسيدن اكه خدا بخاد بدون دكتر و واسطه ميتونه بده مطمئنا خدانميخادكه نميده بهمون من ختم 20 روزه قران رو شروع كردم بعد از تموم شدن 20 روز نوبت پريوديمه اميدوارم اين دوره خدا صدامو بشنوه و پريود نشم و حامله بشم


سلام نیلوفر جون . از ته ته ته دلم برات آرزو میکنم که هر چه زودتر به مراد دلت برسی . نگران نباش . به وقتش خدا غافلگیرت میکنه. بوووس